Drar söderut.

17 AUGUSTI, 2012
Japp, jag som många av mina närmsta vänner och beger mig söderut.
Samtidigt som dem flyger till Grekland tar jag en väska och sätter på Öresundståget ner till Trelleborg igen.
Inte bitter ;) Hade såklart också gärna velat lägga mig på en strand och gå runt i mysiga grekiska byar.
Vad som händer i Skåne är att vi ska paddla i helgen och jag hoppas solen är på vår sida också.
Hallonrött favoritläppstift på Max factor. Sitter som dem lovar.
Klänning Monki.
Ser på dessa bilder att jag kanske borde göra något åt utväxten. Men väntar nog några veckor till.
Kanske gör något annat spännande med håret. Hade vart kul med lite nytt till hösten.

15:49



Postat av: amanda

åh super fint läppstift! vad heter nyansen?

2012-08-22 @ 18:23:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: