Jag vill bli tipsad!

26 AUGUSTI, 2012
På torsdag åker jag och mamma till Helsingborg. Där ska vi mysa och bara ha tre härliga dagar. Vi ska även åka över till Helsingör på fredagen. Det jag vill ha tips om är trevliga restauranger, mysiga caféer, någon trevlig bar och bra shopping. Gärna både secondhand, lite udda butiker och "vanlig" shopping! Om någon vet något annat roligt man kan hitta på i dessa två städer så är det bara att komma med förslag:) 

21:18



Postat av: linnea

är du ute efter shopping å måste du åka till väla ( 10 min med bil från centrum) är det fint väder rekomenderar jag varmt sillen och makrillen resturang som ligger precis vid vattnet, promenera i norrahamnen ja och helsingör är ju bara helt underbart rekomenderas att gå till "lilla torg" ocg äta pölse med bröd :) ja hoppas du får bra väder det är ju a och o men varmt välkommen :D

2012-08-27 @ 16:42:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: