Blåa armveck.

04 MAJ, 2012
Igår var jag ledig och fick en massa saker uträttade!
9.30 var jag på blodgivningen och skulle ge bort lite av mitt röda. Gick dock därifrån med blåa armveck och allt mitt röda fick stanna kvar hos mig. Hade tydligen för tunna blodådror som dessutom sprack.
Fick dock min fina kopp från Rörstrand som endast ges till blodgivare. Så nu är det äntligen sex tycker i köksskåpet.
.
.
Därefter lämnade jag bilen för att fixa stenskott i framrutan.
Under tiden tog jag mig äntligen till studievägsledaren på AMS, och blev där lite klokare.
.
.
Sen bar det av till Ronneby för att träffa kära Jompi och Quassi :)
Det bjöds på regnbågsmuffins och saft hos Jompi och jag fick äntligen se hur hon bor!
Därefter köprde vi bort till Quassi och kollade på hennes alldeles för stora lägenhet. Inte alls avis.
.
.
Lite träning sen när jag kom hem för att träna bort muffinsen! Sh'bam på Wellness Studio!
.
.
.
2012-04-13

20:06




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: