Samling!

09 MAJ, 2012
Jag har utökad min väsksamling med fyra stycken som jag är väldigt glad för!
Man kan aldrig ha för många väskor, så är det bara.
Så när jag var i Trelleborg åkte vi runt lite på landet och kom till Slättarps gård.
PARADISET!
Där fanns så otroooligt mycket fina väskor, smycken, kläder, kuddar och mycket mer!
Hade tyvärr inte så mycket tid på mig som jag velat och blev en aning stressad när vi kvinnor hade våra män med som inte njöt fullt så mycket som vi gjorde.
Men jag fick ändå med mig tre fina väskor hem!
.
.
Denna gråa lilla väska med små stjärnor på fick jag av min lilla mor. Hon tyckte att jag skulle ha den om jag ska på bal igen eller någon finare fest :)
Riktigt söt tycker jag!
.
.
.
Denna gula är min favorit!
Hade inte tänkt köpa den först, men sen såg jag att lådan den låg i hade en lapp med 50% på, så då klippte jag till!
Har hunnit använda den väldigt mycket redan och kommer vara med länge!
.
.
Egentligen ser jag inte mig själv som en färgtjej.
Min garderob brukar mest bestå av svarta kläder, tyvärr. Men denna rosa väskan föll mig i smaken. Och grupptrycket fick faktiskt avgöra här, för alla andra, utom min kära Emil, tyckte att denna var snyggast av de jag valde mellan.
Och jag ångrar mig definitivt inte! Den är så fin :)
.
.
Till sist har jag hittat en vit liten väska på second hand, några dagar efter jag hittat dem andra tre.
Denna blev min för endast 25 kr och den är så söt tycker jag!
.

18:03




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: