Söka utbildning

04 MAJ, 2012

Söka utbildning!

Tänkte sätta mig ner och kolla runt lite vad man skulle kunna plugga till hösten. I know, sista veckan för det denna veckan. Jag gillar att vara ute i god tid..
Men att leta efter kurser att läsa resulterade istället i MUFFINSBAK! :)
Disiplin är inte riktigt min grej.
Choklad är dock min grej så det blev supergoda chokladmuffins med KLADD på!
Mina söta himmelsblåa muffinsformar med vita prickar på hittade jag på Clas ohlson.
Tänkte sätta mig ner och kolla runt lite vad man skulle kunna plugga till hösten. I know, sista veckan för det denna veckan. Jag gillar att vara ute i god tid..    Men att leta efter kurser att läsa resulterade istället i MUFFINSBAK! :)   Disiplin är inte riktigt min grej.   Choklad är dock min grej så det blev supergoda chokladmuffins med KLADD på!  Mina söta himmelsblå muffinsformar med vita prickar på hittade jag på Clas ohlson.
Dessa supergoda muffins ska sedan stå i frysen och tas fram bara några minuter innan servering.
Jag ska äta min med vaniljglass och passionsfrukt!
.
2012-02-20

20:04




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: