Things

04 MAJ, 2012
förra helgen var jag och Emil i Köpenhamn och hade en riktigt mysig helg.
Dock går man ju alltid föör myycket så man knappt kan stå på fötterna till slut.
Att man aldrig inser att man kan sätta sig ner några gånger och ta en mysig fika eller bara ett glas vin.
Alltid ska man skynda till alla olika affärer för att man har planerat att shoppa RIKTIGT mycket.
Detta händer ju konstigt nog aldrig. Visst shoppade vi, men i slutändan blir man alltid lite för snål och besviken, istället för att bara njuta av att vara iväg!
.
Ändring på detta!!
.
Men lite roliga saker fick jag allt med mig hem.
.
.
.
Först ut en kökshandduk från House Doctor.
.
.
Här är tre kökshanddukar till.
Har precis slängt en hel av våra då de var så himla smutsiga och slitna.
.
.
Servetter in my heart!
Har fått en liten dille på servetter och kunde inte låta bli att köpa dessa fina sommarservetter.
Kommer från en rolig liten affär med massa fina prylar till mycket bra priser.
.
.
Tills sist har ni mina fina solglasögon som jag köpte för 60 kr styck.
Ingen mening för mig att lägga pengar på äkta märken då jag alltid lyckas sitta eller trampa sönder mina solglasögon.
De enda paret som hållt för mig är ett par från Primark i London för 1 pund.
.
.
.
Kom hem med ett par skor, byxor och en klänning med, men det får ni se i ett annat inlägg
.
2012-05-02

20:11




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: