Små förändringar.

04 OKTOBER, 2012
Vi gjorde några mindre förändringar i sovrummet i måndags. Kände att jag bara ville ha något nytt och eftersom att jag fortfarande har shoppingförbud så kunde jag ju inte gå och handla något kul. Men spegeln och tavlan som stod på golvet innen åkte upp på väggen istället och inte trodde jag att en sådan liten sak kunde göra nå mycket! Rummet kändes genast större och luftigare. Taket kändes till och med lite högre än vanligt! 
Under skrivbordet stod innan en vanlig svart tvättkorg från IKEA som jag nu bytte ut till denna korgen som jag fått av mormor för ett par år sen. Den är lite mindre än den andra, vilket gör att man inte hinner fylla på så mycket tvätt att man måste tvätta åtta maskiner varje gång mn bokat tid i tvättstugan! 
 

18:10




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: