Some friends at my place!

24 SEPTEMBER, 2012
Hade en liten fest i lördags med några fina vänner. Några av dem hade jag inte tröffat på ett bra tag då alla bor på i olika städer för tillfället., så det var himla roligt med en liten träff! Temat skulle varit lösögonfransar/hatt, men då alla inte anammat detta tänker jag någon gång göra ett nytt försök. Johanna och jag drog på oss lösögonfransar, men de åkte av ganska fort då jag nästa inte orkade ha ögonlockaen öppna. Här är några bilder från kvällen.
Mina lösögonfransar köpte jag på Make Up Store. Lite fågelinspirerade.
Johannas rosa skapelser!
Vaka drog till slut på sig min egengjorda mask!
Tog såklart på mina min nya jacka!
 

10:48




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: