Orange.

22 AUGUSTI, 2012
Fick denna kjolen från mammas arbetskamrats dotter som rensar ur garderoben. Himla söt som sommarkjol. Men tror faktiskt att den kan användas även till hösten. Med ett par snygga kängor, en tjock svart tröja och strumpbyxor. 
Jag kommer i alla fall testa!

20:20



Postat av: Elin

Åh vad härlig kjol! Och vilken härlig blogg, både mode och inredning, precis som jag vill ha det! Kommer definitiv titta in här mer!!

Nu ska jag krypa ner under täcket med tända ljus runt mig och kolla på Filip och Fredrik!

Ha en bra kväll!!

2012-08-22 @ 22:01:51
Postat av: Librarybeth

Absolut! Den kan du ha i vinter och lysa upp med, supersnygg!

2012-08-22 @ 22:37:53
URL: http://librarybeth.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: