längesen

28 NOVEMBER, 2012
Alldeles för länge sen jag skrev nu, har inte ens varit här inne och kollat sen jag skrev sist. Har känt mig så oinspirerad och har därför inte orkat lägga någon energi på att försöka hitta på något att skriva. Men just nu fick jag lite längtan efter det! Jag ska nämligen börja julpynta lite nu och tänkte att det kan vara kul att dela med sig av det. Jag har varit ute och plockat granris  med mamma och inhandlat lite fina blommor. På Spotify spelar jag min jullista för den där härliga, varma och glada känslan i kroppen! Ska lägga upp lite bilder när jag har kommit igång!
 
 

14:58



Postat av: Ulrika

Härligt för jag har kikat in då och då och saknat inläggen =)

2012-11-28 @ 15:00:48
URL: http://colorelle.se
Postat av: Helena N

Vad kul att du är tillbaka!
Tur att man prenumererar på dig via Bloglovin, så är det ingen risk att jag missar när du väl skriver.

Kram och ha en skön kväll.
/Helena

2012-11-28 @ 16:29:14
URL: http://helenanygrund.blogg.se
Postat av: Ida

Prenumererar också och har då en tendens att glömma tysta bloggar; men blev glatt överraskad av uppdateringen! :-) Ser fram emot lite julinlägg! Du hast ju schysst klädstil - har du några tips på något fint till julens fester och middagar?

2012-11-28 @ 22:13:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: