Hypnotisören.

03 OKTOBER, 2012
Igår var jag med några av mina tjejkompisar och åt thaimat. Så gott och så mätt! Efter det gick vi på bio. Såg Hypnotisören. jag förstår inte var alla får sin negativ kritik ifrån? Jag tyckte att den var riktigt bra, och jag var livrädd hela tiden. Kanske för att jag läst boken och visste hur obehaglig den var, kanske också för att jag är sjukligt mörkrädd! 
Idag när jag och Emil vart i tvättstugan Släckte han lampan i tvättstugan innan jag hunnit tända lampan i korridoren. Så helt plötsligt blev det kolsvart och jag fick total panik och backade på Emil in i tvättstugan igen och slängde igen dörren så att Handtaget ramlade av. Tände lampan där inne och bröt ihop totalt! Emil hade nog inte fattat att jag var såå rädd. 
 
Men för att sammanfatta: så mysig tjejkväll (!), filmen var jättebra och läs böckerna! Hypnotisören, Paganinikontraktet och Eldvittnet. Snart kommer en fjärde. Can't wait!! 
 
Sen kan jag ju inte säga att jag gråter när Mikael Persbrandt spelar...

22:16




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: