Lampa

26 OKTOBER, 2012
I onsdags var jag och mamma på modevisning på The Home Company. Det var en jättetrevlig kväll med visning av lite vardagskläder och underkläder. Huvudtemat av kvällen var belysning. En kille från FLOS var där och pratade lite om det och i slutet lottade de en vinnare av en av deras lampor. Gissa vem som vann!! Jo, jag :) Blev så himla förvånad och glad. Jag kan inte minnas när jag vann något senast. Lampan heter Mayday. Har inte bestämt vart vi ska ha den ännu. Den kan stå på golvet, hängas i taket och även på väggen.

11:33



Postat av: Helena N

Grattis, vad kul för dig!
Lampan ser ju jättecool ut.

Ha en superskön helg.
Kram Helena

2012-10-26 @ 12:53:06
URL: http://helenanygrund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: