Light

29 OKTOBER, 2012
Här står just nu lampan jag vann på modevisningen. Jag hittade ingen bra plats att ha den på och ställde den här på golvet i sovrummet "så länge". Jag hade tänkt hitta ett annat ställe att ha den på, men när den nu har stått här i några dagar tycker jag att det är rätt fint! Tycker att den ger ifrån sig ett behagligt ljus nu på kvällarna och dessutom är det lite kul att den står på golvet. Den har små "fötter" på skärmen just för att den ska kunna användas på olika sätt.
 
 

20:28



Postat av: Linda - Formfront

Åh....såg den där lampan på möbelmässan nu i veckan. Underbar:) Vilken lycka att vinna den!

Fin blogg föresten. HIttade hit via Colorelle!

Svar: Vad roligt! Ja, den är lite annorlunda. Tack så mycket :)
Hanna

2013-02-07 @ 14:57:14
URL: http://formfront.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: