hej igen

11 AUGUSTI, 2013
Nu var det väldigt längesen jag skrev och väldigt längesen jag ens var inne här sist.
Jag har haft en liten period när jag inte har velat sitta vid datorn över huvud taget, speciellt inte nu på sommaren.
Har inte heller varit inne och läst andras bloggar, för några stycken har jag som jag annars brukar hålla lite koll på. 
 
Det är väldigt roligt att ha en egen blogg och få dela med mig av mina bilder och annat kul.
Ibland blir det bara så att jag sätter väldigt höga krav på mig själv, som med mycket annat, och helst vill så himla mycket. När det då inte blir så många blogginlägg som jag vill eller att jag inte får till bloggdesignen riktigt så tröttnar jag och då tar jag avstånd helt och hållet istället. Dumt!
 
Nu har jag saknat detta länge och ska försöka att hålla det på en nivå som jag tycker är rolig, inte att det blir et måste. Måsten är ju aldrig roliga.
 
 
 
 
Sommaren har än så länge varit väldigt härlig.
Jag har jobbat på Cubus här i Karlskrona, men också hunnit vara ledig en del.
Jag och Emil har bland annat hunnit med en paddlingstur i vår underbart vackra skärgård då vi också tältade två nätter. Hade det inte varit så att han börjar jobba nu efter sin semester så hade vi säkerligen åkt ut igen.
 
Nu är det min tur att ha lite semester. Sommarjobbet är slut och om några veckor börjat skolan igen. Jag hinner med en vecka i Turkiet med några tjejkompisar.
Det blir en resa till Torba som ligger på Bodrum-halvön. Ska bli så skönt med lite sol och bad.
När man jobbar i butik försvinner ju de bästa sol och bad-timmarna, men om lite mer än en vecka är det även dags för mig :)
 

10:26




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: