i födelseldagspresent

13 AUGUSTI, 2013
I slutet av juli, närmare bestämt fredagen den 26, fyllde jag tjugofyra år.
Jag blev fint uppvaktad med frukost på sängen av mamma och pappa eftersom att Emil åkt till Grekland kvällen innan, vilken timing! Tyckte att det kändes så tråkigt att vakna upp själv på min födelsedag så då fick det bli en övernattning i gästrummet hos mor och far.

Åh, vad jag glad jag blev för dessa fina presenter jag fick av dem. 
Alla tre ting inhandlat på The Home Company.
Jag och mamma går ofta i den affären och beundrar alla fina prylar och möbler, men det mesta är lite för dyrt för att impulshandla.
 
Vasen med prickarna är en sådan sak. Den har jag länge gått och tittat  och känt på, men priset har stoppat mig från att köpa den själv. Har nu suttit och letat efter vad designern heter utan resultat.
Någon som vet? Om inte får jag väl ta mig till butiken och ta reda på det helt enkelt.

 
 
 
Och här, en liten söt ask att lägga mina smycken i. Tycker om!

17:17



Postat av: Fina

Hej, vart kommer hyllan med lådan ifrån?

2013-11-12 @ 18:49:00
Postat av: Fina

Hej, vart kommer hyllan med lådan ifrån?

2013-11-12 @ 18:49:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: