pocket raw

19 AUGUSTI, 2013
 
 
 
 
 
På väggen i vardagsrummet hänger vår Stringhylla. Just denna heter Pocket Raw.
Emil fick den i 25års-present av min mamma och pappa och den fick sin plats ovanför soffan kort därefter.
Här har vi samlat några böcker vi tycker om och lite andra olika prylar.
Timglaset är nytt och det köpte jag på Minta häromdagen och är från House Doctor. 
Det stod faktiskt inte hur lång tid den är på, men det är ju inte svårare än att själv ta tiden.
 
Lampan hade vi innan ovanför köksbordet, där hänger nu en ny lampa
som passade bättre till klockan på väggen. 
Nu har vi en perfekt läslampa i soffans hörn och där sitter Emil varje kväll med boken om Pink Floyd, helt fängslad av deras historia. Han vill nog aldrig att den ska ta slut.
 
Som ni ser är jag dessutom hundvakt till två av mina favoriter. Lilla Elsa och Axel och det är Elsa
ni ser i bild där hon gör det hon är bäst på. Vila. Som en liten prinsessa.

13:39




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: