en röd gammal termos

18 MARS, 2013
 
 
En röd gammal termos. Det är precis vad det är.
Jag hittade den på vinden och tog med mig den när flyttade hemifrån.
Pappa har haft den sedan han var ung så den har några hår på nacken, men eftersom jag
inte dricker kaffe så används den tyvärr inte speciellt ofta.
Men den är fin att ha framme i alla fall!

09:21



Postat av: Moa Bladh

Hej!
Jag heter Moa Bladh och jobbar på TV-bolaget Jarowskij.
Jag jobbar just nu med SVT-programmet ”Kan du slå en pensionär?”. Vi är nu i startgroparna att göra en andra säsong, då första säsongen blev en riktig succé.

Jag söker nu omgående efter ohälsosamma duos i 20-30års åldern som verkligen vill ändra på sin nuvarande ohälsosamma livsstil – som vill få coachning till en sundare och mer hälsosam vardag.

Jag hör av mig till dig för att jag vill sprida ordet till så många som möjligt och för att jag vill hitta duos som faktiskt på riktigt vill ha hjälp att förändra sin livsstil, inte de som bara är ute efter rampljuset.

Jag undrar om du skulle vilja sprida ordet vidare, om så bara till dina närmaste? Eller kanske känner du någon?

Vill du eller någon i din omgivning anmäla sig till programmet – maila till [email protected] eller ring
08-50 30 77 77
Tack!

2013-03-18 @ 11:32:14
URL: http://www.svt.se/kan-du-sla-en-pensionar/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: