cykel på köpet

18 JULI, 2014
- Cykel på köpet! 
Det är vad jag och mamma säger ibland om våra val av män.
 
 
I ett tidigare inlägg skrev jag om de två tavlorna med en cykel på som vi gärna ville köpa.
Nu har vi fått det bättre upp. Cykel på väggen. En riktig cykel på väggen.
 
Jag minns när jag och Emil först träffades. Han hade både cykel, longboard och surfbräda på rummet.
Så en cykel får jag väl leva med. Ja, nu är det ju två för tillfället. Den nedersta cykeln är då min.
En examens- och tidig 25-årspresent från Emil och hans föräldrar. Den har fått en preliminär plats på golvet under Emils cykel till vi vet vart vi ska ha den.
 
Men visst är det en snygg inredningsdetalj!
 
 
 
 
 
 

19:42




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: