Brutet löfte.

22 AUGUSTI, 2012
Inte så hemskt som det låter, men jag bröt löftet till mig själv att inte shoppa någonting innan jag och mamma ska åka iväg, vilket är om en och en halv vecka. Men jag hittade denna gråa tröjan på Cubus igår, mitt kära gamla jobb. Jag såg nämligen en tjej på tåget som hade en liknande tröja fast benvit. Tyckte att den var så jäkla snygg i tyget.
Så när jag såg denna så kunde jag inte låta bli. Den är egentligen en storlek för stor, men jag vet inte om jag tycker att det gör någonting? Den är så himla skön!
Kjolen är ett litet försök. Tycker alltid att skinnkjolar kan vara så snyggt på andra, men när det kommer till mig själv blir jag lite feg sådär. Men jag ska behålla den några dagar och lära känna den lite.
Jag ser ju att den veckar sig framtill och det är jag lite skeptisk till, men antar att de flesta kosta kjolar gör det.
Tröja och kjol /Cubus
 
Här ser ni lite mer hur tyget ser ut. Ja, den är lika mjuk och skön som den ser ut!
 

15:54



Postat av: Nathalie

Åh den där kjolen är så snygg!

2012-08-23 @ 22:20:35
URL: http://www.nathaliegustafsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: