Burspråk.

09 AUGUSTI, 2012
Vi letar hela tiden efter nya saker att få fixa till i lägenheten för vi tycker det är så kul!
Sist fick Emil vara kreativ och fixa till ett skrivbord i vårt burspråk.
Som han har tjatat om ett skivbord!
Jag har inte riktigt varit på hans idé om ett skrivbord i burspråket, men med resultat i hand så blev det himla bra.
Sitter här just nu och det är väldigt behagligt med fönster åt alla håll.
Nu nör jag ska börja plugga kanske det är utmärkt att ha en plats att sitta vid istället för köket.
Nu är det bara en fin stol som saknas!
Såhär såg det ut innan och visst var det himla mysigt med en soffa där.
Men det inte så ofta man satt i den och det var mest en förvaring för kläder när vi inte orkade
hänga in dem i garderoben!
Så detta är ju det ser ut nu istället och som sagt, en fin stol istället för denna lilla pallen.
Detta roliga lilla pennstället fick jag av Emil i födelsedaspresent som en liten grej bara för att jag ska slänga iväg min väska som jag köpte för 15 kr på second hand som han tycker är så ful.
Faktum är dock att den hänger kvar i garderoben ;)

09:54



Postat av: Mia

Åh det blev ju en jättefin hörna! Skönt med naturligt ljus men var försiktig om din rygg. En pall är snygg men kanske inte så ryggvänlig? Tro mig, jag satt fyra år vid ett skrivbord och det känns i ryggen. :)

Kram

Svar: Tack så mycket :) Pallen är är absolut inget som kommer finnas kvar länge. Något nytt ska ske i sovrummet och däribland ska en snygg skön stol införskaffas! Ska bara hitta rätt först :)
Hanna

2012-08-22 @ 11:25:34
URL: http://www.theswedishgirl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: