Elva dagar

21 AUGUSTI, 2012
Kanske helt ointressant, men dessa blommor som jag köpte på torget för elva dagar sen står fortfarande så himla fina!
Blir definitivt till att köpa dem igen när dessa har vissnat.
Är så fint med snittblommor hemma. Vet dock inte vad dessa heter.

18:04



Postat av: Ulrika

Åh, gillar din blogg med märker jag! Snygg stil har du och skitfint hemma! Var är bordet ifrån som hänger från taket?

Svar: Gud vad roligt, och vilken fart det fick på läsare när du lagt upp en bild på vårt bord :) Har läst din blogg länge och tycker det är så kul att du hittat till mig :)
Hanna

2012-08-21 @ 19:31:47
URL: http://colorelle.se
Postat av: Linda


Det är en sådan här blomma: Alströemeria har fått sitt namn efter Jonas Alströmers son Claes Alströmer, elev till Linné. Denne skickade frön av alströmerian till Sverige och Linné belönade Claes genom att döpa blomman efter honom.

2012-08-22 @ 08:14:53
Postat av: Ida

Efter Ulrikas (Colorelle) tips på hennes blogg har jag nu lagt till en prenumeration på din fina blogg! Fina bilder, inspirerande god smak. Tror att jag ska följa ditt exempel och städa garderoben denna regniga dag. :-)

2012-08-22 @ 09:22:57
Postat av: Helena Nygrund

Ja men då var ju jag fast också!
Har suttit och klickat igenom din blogg nu, och kände direkt att: här vill jag stanna!
Du har en så skön blandning av allt bloggen och det gillas skarpt!
Ha en fantastisk dag sötis.
Kram Helena

Svar: Gud vad roligt att några stycken har hittat hit :) Nu får jag lite press på mig när det inte bara är mamma som läser längre ;) Men det är bara roligt!Ha en fin dag du med Helena! :)
Hanna

2012-08-22 @ 10:38:15
URL: http://helenanygrund.blogg.se
Postat av: Helena Nygrund

Fort och fel blev det!
Av allt *i* bloggen, skulle det vara.

2012-08-22 @ 10:40:51
URL: http://helenanygrund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: