Knappar.

10 AUGUSTI, 2012
Såg en kudde igår från House doctor som var så himla fin.
En vanlig grå kudde med lite påsydda knappar på.
Den kostade ju såklart eftersom den var på just House doctor, så jag tog saken i egna händer.
Var så trött på mina helsvarta kuddar i sovrummet så jag gick och köpte mig några knappar.
Resultatet blev ganska fint tycker jag.
 
Får se om jag gör några förändringar på den,
men just nu är jag rätt nöjd :)
Så såg det ut.
Enfärgat och tråkigt.
Och såhär blev det.
Ganska kul :)
 
 

10:57



Postat av: EvaLotta

Åh vad fin den blev! Man kan verkligen göra mycket fint själv ;)

2012-08-13 @ 20:29:57
Postat av: Sofia Ekström

fint! jag hade nog nästan haft på ännu tätare med knappar, i och med att inredningen i övrigt är så clean.

Svar: Ja jag har funderat på det med! Känner att jag vill förnya hela sovrummet lite så det är mycket möjligt att det åker på fler knappar när jag kommit lite längre i mina tankar. :)
Hanna

2012-08-22 @ 11:32:00
URL: http://ekstromsofia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: