Måndag.

20 AUGUSTI, 2012
Hemma från en paddeltur i Rönne å. Lördag till söndag har vi paddlat genom ån i ett soligt och härligt väder. Tältat och grillat och kollat på en otrolig stjärnhimmel.
Nu är jag hemma och dagen fylls med handling, lite städ och tvätt.
Sitter även och kollar in lite höstmode på nätet. Jag och mamma ska ju åka på en liten minitripp i slutet av månaden.
Det blir en sväng längs Österlen för att sedan sova två nätter i Helsingborg. Då passar vi också på att åka över till Helsingör.
Ska bli så himla mysigt och jag har bestämt mig för att inte shoppa någonting innan vi åker. Jag rekar bara lite.
Sen blir det kanske som vanligt att man inte hittar någonting när man bestämt sig för att faktiskt slösa lite pengar.

Men vi får väl se vad vi hittar! Framför allt ska det bara bli himla kul att åka någonstans innan skolan drar igång.

Nu drog åskan igång här. Mysigt, men den får gärna göra det på kvällen också!

12:37




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: