Något att ta tag i.

14 AUGUSTI, 2012
Ja, ni ser själva. Här har jag verkligen något att ta tag i.
Det har faktiskt funnits en väldigt bra organisering i dessa garderoberna en gång i tiden.
Förutom att tvätta så blir detta min syssla idag.
Eftersom att luften känns allt kallare så tänker jag nog städa ut de mesta sommarkläderna.
Det är redan 14 augusti och sommaren har knappt besökt oss här i Sverige.
Det är inte speciellt varmt längre så man känner inte för att lägga sig ute och sola.
Får väl behålla lite shorts och klänningar framme om det skulle komma lite varma dagar.
Men resten åker undan. Ska även också försöka rensa ut sånt som jag aldrig använder.
Tar bara en massa dum plats i garderoben.
Det finns människor som behöver dem kläderna bättre än min garderob.
.
Klädkammaren som är till höger på bilden hade ju kunnat bli så mycket bättre
om man gjorde om inredningen lite.
Men då vi har bara hyr lägenheten känns det som lite pengar i sjön att fixa till den.
Fast det är sant, en skohylla under kläderna på båda sidor hade inte kostat många kronor.
Kanske blir en sväng till sågon bygghandel någon dag då.

11:18



Postat av: Sofia Ekström

visst är det rensartider nu? Jag har också gått igenom garderoben, och även en del av köket. Problemet är bara att jag inte är så bra på att hålla ordningen, typiskt mig, röjer hemma med jämna mellanrum så det blir kliniskt, sen så lever jag där, och ja... ;)

2012-08-22 @ 11:25:37
URL: http://ekstromsofia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: