Om någon dag kanske.

22 AUGUSTI, 2012
Oh, jag beställer nästan aldrig något på internet. Jag gillar att prova det i affären och bära hem det i en påse om jag gillar det. Men jag har faktiskt beställt två par skor igår från Nelly.
Kostade inte många hundralappar, så tänkte jag kunde beställa hem och prova. Passar dem inte är det ju bara att returnera. Dem orangea skorna ville jag haft i svart egentligen, men dem var slut. Och då recensionerna på skorna var vääldigt bra så tänkte jag att jag skulle se om oranget var något att ha.
Ja, vi får väl se när dem kommer. 

18:50



Postat av: Ida

De ser supersnygga ut! Jag är lite dålig på att välja klackar när jag väl står i dörren och ska gå.. Det blir gärna platta - men det är ju såå snyggt med klack!

2012-08-22 @ 20:31:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: