Plisserat.

15 AUGUSTI, 2012
Igår kväll träffade jag en vän från gymnasiet som jag knappt har setts sen dess.
Var så himla trevligt att ses igen och ta igen en massa.
Satt på nivå i några timmar och drack lite vin och bara snackade.
Skulle vart en till men hon hade ramlat av en häst och slagit upp hakan då stigbygeln ramlat av (?!).
Men det tog vi igen på en fika i morse och då kunde vi ta igen ännu mer.
Att vi kunde träffas alla tre igen var skitkul. 
Jag, Ann-Sofie och Helena. Danstrion under gymnasiet.
.
Hade i alla fall på mig denna kjolen igår som jag köpt på second hand för  ganska många år sen.
Då använde jag den först som en klänning med ett skärp i midjan, eller utan.
Nu har jag dock inte samma storlek längre utan har sytt in den lite till en kjol istället.
Den hallonröda tröjan jag har till kommer från Modström och är så himla härlig i färgen.
Nedtill har jag mina Mohedatofflor.
 

13:22




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: