Skrivbordsstol.

26 AUGUSTI, 2012
En ny skrivbordsstol inköpt i Pingstkyrkans Second hand-affär köpte jag igår. Så pallen är borta och nu kan man luta sig bak och sitta riktigt skönt! Dynan är lös och ska kläs om. Men först ska jag bara hitta ett snyggt tyg som passar in i rummet. Jag är faktiskt väldigt nöjd med stolen och tycker den passar bra där den nu står.
Tyvärr tyckte inte Emil om den när han såg bilder, men vi får väl se om han ändrar sig när han ser den ikväll när han kommer hem. 60 kr kan jag leva med om han vill slänga ut den. Men jag tror den stannar!


17:46



Postat av: Christine&Paris

Åh ett skrivbord skulle jag behöva. Tyvärr får det inte plats i vår lilla 2:a à la Paris-storlek :(

2012-08-26 @ 21:38:25
URL: http://christineiparis.blogg.se
Postat av: Anonym

superfin stol! :)

2012-09-13 @ 23:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: