What happend?

22 AUGUSTI, 2012
Jo, jag kommenterade ett blogginlägg på Ulrikas blogg som jag läst ett bra tag. Jag kommenterar nästan aldrig några blogginlägg hos andra för jag har trott att ingen läser dem ändå! Tji fick jag! 
Jag kom hem till mamma som sa att många hade lämnat kommentarer på min blogg. 'Vilka kommenterar min blogg' tänkte jag. Det är väl ingen som vet att den finns förutom mina närmsta vänner och mamma ungefär. ;)
Mitt antal läsare gick typ från 0 till 1000 på en dag. Många kikade säkert förbi endast igår, men några stannar nog kvar får jag hoppas! Så nu är det inte bara mina kära mor som läser längre!
Men såhär (se bilden nedan) såg det ut på Ulrikas blogg och jag har typ inte kunnat sluta le.
Känns ju hur kul som helst! :) Välkomna!
 

17:37



Postat av: Emma

Jag kommer stanna! Jättefin blogg :)

2012-08-22 @ 18:11:11
Postat av: Sanna Österström

Jag kollar Colorelle varje dag och blev så paff och karlskronit-stolt när jag såg att hon länkat till dig! Coolt, superkul att det går bra för dig! Kör hårt :-)

2012-08-22 @ 18:14:51
Postat av: Anna

Lyckades komma hit via Ulrikas blogg och det är jag glad för :) för jag kommer nog kika in här emellanåt :) Har själv ännu igen blogg men kanske blir det framöver :)

2012-08-22 @ 22:01:09
Postat av: Anonym

Även jag kom hit via Colorelles blogg som jag har följt länge nu, och jag är redan fast i din blogg! Älskar din klädstil!! :-)

2012-08-23 @ 08:16:41
Postat av: Maggi

Hamnade här via Colorelle.. o har redan lagt till din blogg i favoriter! :)

2012-08-23 @ 08:48:58
Postat av: Linda

Jag hittade också hit via Colorelle. Din blogg är jättefin och jag vill gärna läsa mer! :) Kan du inte berätta lite om vem du är i ett inlägg?

Svar: Jag ska absolut skriva ihop ett inlägg om vem jag är. Kommer inom kort. :)
Hanna

2012-08-23 @ 09:09:20
Postat av: Ab

Jätte fin blogg, å Det där bordet är ju helt sjuuukt underbart! Jag vill också ha en händig karl! ;)

2012-08-24 @ 21:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: