23 år!

27 JULI, 2012
Ja, så är det. Igår fyllde jag 23 år:)
Väcktes först kl 04.30 på morgonen då jag gjort misstaget att säga till Emil att jag föddes då.
Då ville han ge mig ett av hans paket, men jag halvsov och bad om att få båda sen när det var das att gå upp.
Så när klockan slog 07.00 kom Emil in med frukost på sängen.
När han hade hämtat en pall för att sätta brickan på, tappade han brickan i golvet.
Så det var där hela min frukost hamnade.
Det märkliga är faktiskt att jag gjorde exakt samma sak när jag skulle ge frukost på sängen
till Emil när han fyllde år.
 
Födelsedagen firades i alla fall mestadels på jobbet, mellan 9.00-18.00. 
När jag kom hem drog vi ut på sjön med mamma, pappa och lillebror.
Vi grillade och åt tårta och drack gott vin.
Hade en helt underbar kväll i underbart väder.
En massa bilder finns och kommer efter vi kommer hem från Italien.
För dit åker vi på söndag och det ska bli såå skönt :)
 
Imorgon är det jobb mellan 8.00-12.00 och sen tar vi tåget till Trellehåla för att bada lite bubbel
och dricka något gott för att på söndagen bege oss vidare.
So long :)
/Hanna Nea Dell

21:09



Postat av: Emmie

vilken fin blogg du har. Kul att läsa lite vad du har för dig. "Hanna Nea Dell" det var länge sen jag hörde det. Jag blir alldeles nostalgisk! hoppas du har det bra och ha det så mysigt i Italien. Kram Emmie

Svar: Hej Emmie! Så kul att du sett min blogg. Ja det var några år sen man sa så ;)Hoppas allt är jättebra med dig! Såg att du hittat en kärlek :) Vad roligt!!
Hanna

2012-07-28 @ 10:08:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: