Förlovningsfika <3

02 JULI, 2012
Igår klockan tre var min fina släkt välkomna hem till mig och Emil för en
liten förlovningsfika (något sent men ändå).
Jag hade bakat hela helgen och Emil skötte städningen. Helt okej!
Så här kommer en en massa bilder på hur detta lilla kalaset gick till.
Inte riktigt en Kitchenaid, men nästan.. ?
Kardemummabullar
Katalanska maränger
Chokladmuffins med glasyr dekorerade med lite fläderblom
Chokladsnittar
Citronkaka med vallmofrön
Mamma bakade tårta
Blommor köpta på torget. Iris är min favorit!
Kanske tack vare Majas sommarvisor, visan på bokstaven I är så fin.
Pappa och bror
Söta mormor och mamma
Min fina morfar
Moster och kusin med söta sonen Joel
Kusinbarn Linnéa
Prova skor
Tack för jättetrevligt sällskap och fina presenter!

21:52



Postat av: Lisa

Vilka fina bilder! Tack för jättegod fika! Kram

2012-07-03 @ 12:31:24
Postat av: Helena N

Vilka härliga bilder, och vad glad jag blev att se att jag inte är den enda som inte äger en riktig KitchenAid, hihi. Jag har en exakt likadan som du har.
Den fungerar perfekt och jag har ändå ingen plats att ha den stående framme, som man har med de snygga svindyra modernare varianterna.
Kram Helena

Svar: Haha, ja men visst är det så! Har inte heller plats för någonting mer i köket. Så denna förvaras i en garderob.Kul att du hittat hit :)
Hanna

2012-08-22 @ 14:47:58
URL: http://helenanygrund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: