MAIRO

20 JULI, 2012
Hittade detta fina kuddfodralet på MAIRO i Ronneby.
Mönstret är över Stockholm. Känns som en kopia av tyget Manhattan från Svenskt Tenn,
men i en helt annan prisklass.
Där kan man bara gå lääänge och drömma om allt man skulle vilja ha!
Så det är ju svårt att komma hem tomhänt, trots att jag fick strikta order från Emil om att jag iNTE fick komma hem med något nytt. Därför gömde jag kuddfodralet i väskan och bytte kuddfodral i sovrummet i smyg. 
Han märkte först efter några timmar att det låg ett tomt kuddfodral på soffbordet.
Då gick det upp för honom att jag inte alls hade kommit hem tomhänt som jag sa ;)
.
Dock fick den sin plats i soffan i vardagsrummet istället för i sovrummet.
Passar mycket bättre här!

16:33



Postat av: Cecilia

Hej!
Så himla fint kuddfodral i rött och vitt. Hittar inte mönstret någonstans. Vet du vad det hette?
Mvh

Svar: Hej! Tack så mycket, är jättenöjd med det! Kollade upp det nu precis. Det heter Stockholm, finns säkert att köpa på många ställen. :)
Hanna

2012-08-22 @ 15:21:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: