Nya kläder!

10 MAJ, 2012
Är såå glad att jag jobbar på Maxi ;)
Spelciellt nu när vi ska få nya kläder. Emelie, you'll love it!
Här kommer fina bilder på nya modet pååå MAXI!
.
.
Kläder för jobb i kassan.
.
.
.
Kläder för jobb i delikatessen!
Hur ska jag bära mitt nya fina förkläde ? ;)

19:06



Postat av: Emelie

Härligt att du gillar dom! Jobbar på Maxi också och är en av dom få som tycker om de nya kläderna! :)

Svar: Jaså, haha. Ja jag måste ju faktiskt erkänna att i början gillade jag dem inte alls! Men efter ett tag tyckte jag faktiskt att det såg mycket snyggare ut när alla hade likadana kläder.
Hanna

2012-08-23 @ 08:56:22
Postat av: Stina

Fina arbetskläder! Tycker att det ser bättre ut när förklädet sitter högt.

2012-09-08 @ 21:05:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: