Ready.

08 MAJ, 2012
Så mina vänner!
Här kommer en bild på min söta lilla ring som sitter på mitt lilla vänstra ringfinger!
Det är en guldring med en liten sten i, Emil har en bredare i rent guld :)
.
Jag vet att mina ursäkt att inte följa med hem till dig efter begravningen Sofia!
Men jag ville ju såklart inte avslöja någongting.
.
Så nu är jag den första av oss fina som förlovat sig, och jag väntar på att fler av er joinar klubben ;)
.
.
Detta är ju också som ni alla ser en liten blogg som jag har skaffat mig.
Det är rätt kul och ni får hemskt gärna kolla in den ibland så någon läser den ;)  haha!

10:27



Postat av: Mamsen

Sötaste är du <3

2012-05-09 @ 03:30:02
Postat av: Felicia

Hej Hanna,

Det var inte igår! Allt bra med dig? Hörde att ni var och hälsade på i Höllviken, synd att vi inte hade kommit då :( menmen, kul att du skriver blogg och att du förlåvat dig. Grattis! :D

Kramar Felicia

Svar: Hej! Nej det var verkligen ett bra tag sen! JA, så synd att du inte var hemma! Vi pratade om att ses i sommar, men det blev ju tyvärr inte av. Tiden bara rinner iväg! Tack så mycket :) Känns superbra :) Kram
Hanna

2012-05-15 @ 12:17:03
URL: http://liljegrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: