Clinique

01 NOVEMBER, 2012
Jag har använt Clinique rengöringsprodukter ganska länge och har alltid upplevt ett fint resultat. Nu har det dock skett en förändring i min hy och jag har fått lite orenheter i ansiktet, därför byter jag ut den serien jag brukar ha (serien för blandhy) och provar Cliniques Anti-Blemish Solution. Köpte ett litet resekit till att börja med för att se hur det känns efter några veckor. Åhléns hade också ett erbjudande som jag inte kunde stå emot. Denna lilla söta plåtlådan med produkter, värd 750 kr, fick man med sig genom att välja en Clinique-produkt till. En foundation blev det då, i samma serie som rengöringen.

22:00



Postat av: Mami

Åh vilka bra grejer man fick, blir allt lite sugen på en liten låda <3

2012-11-02 @ 01:36:33
Postat av: Emma

Älskar det där läppstiftet! Bär det nästan varje dag :)

2013-02-10 @ 10:14:35
URL: http://eslindh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: