Ledig helg.

08 OKTOBER, 2012
Alla helger är i och för sig lediga när jag numera pluggar, men denna helgen spenderades i Växjö hos min vän Johanna alias Greken. Himla trevlig helg och har därför inte prioriterat någon uppdatering här på bloggen. Men ska bättra mig i veckan! Lördagkvällen var bäst på länge. Då var Sofia också och hälsade på och vi åt tacos, drack lite vin och avverkade 12 avsnitt av Sex and the city och pratade en massa strunt! Så välbehövligt!
Just nu sitter jag och pluggar lite. Ska nämligen delta på Näringslivsmässan här i Karlskrona på fredag med min grupp från klassen. Vi ska promota ett projekt vid namn SBTP där man försöker skapa ett bättre samarbete mellan yrkeshögskolor och företag i Damnark, Litauen, Sverige, Polen och Östtyskland.
Har aldrig stått på en mässa innan så det är lite pirrigt, men det ska nog gå bra! So I've got to keep on studying!

11:15




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: