Stickning.

16 OKTOBER, 2012
Åh ja! Jag ska sticka mig en halsduk! Var i en garnaffär här i stan idag och inhandlade det jag behöver. Så nu har jag börjat sticka. Dock har jag fått börja om ca tre gånger redan för att det blivit fel. Men då är det bara att göra om och göra rätt! Nu ska jag för fjärde gången börja om från början då jag inte blev riktigt nöjd med mönstret. Så vi får väl se hur många varv jag hinner sticka denna gången innan jag drar ut allt och börjar om. Förhoppningsvis händer det inte igen. 
 
Min förkylning vill för övrigt inte lägga sig :( Känns bara som att det blir värre. Ont i halsen och täppt i näsan. Hoppas det är bättre imorgon. Nu ska jag göra mig iordning för sängen. Jag ska lägga mig och sticka och kolla på Svenska Hollywoodfruar. Emil kollar på fotboll i vardagsrummet och när Tyskland nu gjorde två mål på en kvart så känns det inte så kul att titta på fotbollen ändå.

21:18



Postat av: Mami

Du får sticka ett par varma goa strumpor nästa gång, viktigt att vara varm om fötterna :) Kämpa på! Pusselipuss

2012-10-16 @ 23:25:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: