Sunday.

14 OKTOBER, 2012
I helgen har vi inte haft speciellt mycket på schemat så idag kände jag att jag behöve åka på en tur och som vanligt när man vill åka iväg en sväng bar färden även idag av till Ikea i Kalmar. Idag blev det ett nytt skåp till badrummet, äntligen. Har varit så trötta på det lilla gråa vi hade innan. Men nu är vi nöjda! Längtar dock tills vi kan köpa oss ett hus eller en egen lägenhet så man kan renovera och göra det till sitt eget! Det är ju lite tråkigt med hyreslägenheter då man helst inte vill lägga allt för mycket pengar på något man inte får något tillbaka på.
Detta lilla gråa skåpet hade vi innan.
Nu blev det såhär mysigt :)

21:10



Postat av: Mika

Åh, snälla..är det vita skåpet (skåpen?) från IKEA? Vad heter serien?
Precis vad jag skulle behöva i mitt badrum :)

Svar: Förlåt för sent svar! Ja det är från IKEA, perfekt för badrummet! Jag kommer dock inte ihåg vad serien hette. Hoppas du hittar den.
Hanna

2013-01-12 @ 01:22:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: