Födelsedagskalas!

30 SEPTEMBER, 2012
Imorgon fyller mitt fina kusinbarn Linnéa 7 år, så vi var bjudna på gofika hos henne idag. Tårtor och kakor så vi sprack! Mycket gott. Linnéa fick en massa paket och av oss fick hon allt man kan behöva för att bara riktigt fina cupcakes. Hon blev jätteglad och det var så roligt :) Hade jag fått hade jag tagit paketen själv ;)
Gjorde en liten receptbok till henne med grundrecept på muffins, chokladmuffins och frosting!

19:15



Postat av: Sandra

Men Gud vilken gullig present! Extra sött med den egengjorda receptboken :)

2012-09-30 @ 22:30:20
Postat av: Anna

ååhhh vilka söta bakgrejor. Vad har du köpt dessa? finns de att köpa på nätet tro+ Har en 8-åring att gratulera snart.

Svar: JA visst är dem fina :) Hon blev jätteglad för det! Jag har köpt detta på Simsalabin här i Karlskrona som säljer Panduro. Så på www.pandurohobby.se kan du säkert hitta allt du behöver! Hoppas din 8-åring får en bra födelsedag :)
Hanna

2012-10-01 @ 12:44:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: