Girls night out!

16 SEPTEMBER, 2012
Åh, så roligt jag hade igår! Det var Girls night out på Antons bar och matsal igår med Sex and the city-tema. Precis i min smak. Mycket roligare att gå ut när de är et tema på kvällen, detta temat var ju en kanonbra anledning att göra sig lite extra tjusig. Jag passade såklart på att locka håret som Carrie Bradshaw!
Kvällen började kl sju med fördrink och en liten goodiebag. Vi fick först smaka på snittar i baren som följdes av ett smakprov på menyn. Skadjursoppa med saffran till en början, Biff Rydberg efter det och sedan musslor (som jag helt missade). Till sist smakprov på efterrätter. 
Drinkar till lite bättre priser och en hårvisning från Salong Etage. En hel del priser delades också ut. Jättekul hade jag och jag längtar till nästa tillställning! 




 
Håret är lockat med en miniplattång och den svarta klänningen är från Bikbok. Så snyggt med flätad ringning!
 
 

17:13




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: