vitt, svart och lite gult

22 MARS, 2013
Ännu en fantastisk lägenhet uppe på Alvhem mäkleri's hemsida.
Ett ljust och fräscht hem med i stilren modern smak tillsammans med många gamla möbler och detaljer.
Skulle vilja gå hem direkt och grovstäda och få bort alla onödiga prylar och papper som ligger framme.
Åh, det är så snyggt med det vita och svarta som basfärger tillsammans med det gula som accentfärg!
 
Helkropsspegeln i vårt sovrum målade jag i silver efter att ha köpt den på blocket när jag flyttade hemifrån.
Jag har tänkt ett tag att jag skulle vilja ge den lite nytt liv och har funderat på om den ska bli vit eller svart.
Antingen ska den smälta in i väggen eller sticka ut. Det är frågan.
Här är spegeln svart och den sticker ut på snyggt sätt tycker jag.
Skillnaden är att i lägenheten på bilderna är golven vita, mina är ganska mörkt träfärgade, vilket gör
att spegeln förmodligen inte hade stuckit ut på samma sätt hemma hos oss.
Så jag undrar vilket som hade blivit snyggast?
 
 
 
 
 

10:25



Postat av: Lisa

Så snyggt! Jag försöker peppa mig själv att göra en rejäl rensning bland allt plotter här hemma. Går sådär..

2013-03-22 @ 11:13:10
URL: http://sunnyday.blogg.se
Postat av: Bella

fööör mycket vitt, men annars snygg inredning!

2013-03-22 @ 13:19:05
URL: http://imsogoingfrench.blogg.se
Postat av: Pelle

Gud vad vitt, man tänker nästan direkt på sekvensen där Mr Bean lägger en smällare i färgburken... Å andra sidan behöver man ingen ljusterapi vilket nästan behövs annars i detta kalla mörka land.

2013-04-17 @ 22:50:36
Postat av: Annika M Sriwanna

verkligen i min smak! Älskar att dra in gula detaljer :)

2013-08-25 @ 23:09:58
URL: http://sriwanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: